torsdag, maj 03, 2007

mitt i torsdagen.

17:13

såna där överväldigande känslor, som liksom bara hoppar på en - vad gör man av dem? lyssnar man på dem eller försöker man strunta i dem så gott det går eller vad? geez, vilken pärs.

hämtat saker hos Anna. glömt att hämta ut tentan, tja, den dagen, den sorgen. tvättat kläder, ätit mat, slötittat på TV. like years since I last did that. ska försöka plocka ihop saker att ha på mig efter träningen och kolla upp vilja tåg som går när, så att jag inte missar Spider-man. och ta med mig mat, så mina kära medgångare slipper höra mitt konstanta "Jag är hungrig!" under hela filmen. den meningen har potential till att sabba en hel film. jag förstår dock fortfarande inte riktigt hur vi ska komma hem efteråt. sista tåget går ju kvart över tolv. hmm. det löser sig nog? :)

Inga kommentarer: