fredag, maj 04, 2007

ledig dag.

10:06

jag är ganska nyvaken. telefonen väckte mig vid klockan nio och jag låg och slumrade lite till i några minuter innan jag gick ner i köket. mamma är ledig idag, så jag tänkte att hon och jag ska skulle åka och införskaffa ett par nya löparskor till mig (mina nuvarande kommer nämligen knappast att överleva försäsongen upptäckte jag igår. jag har blåsor ovanpå tårna. jag tycker det säger det mesta.) och då sa hon att hon hade en massa saker att göra i Kungsbacka, så om jag kunde skynda mig lite..? Mhmm, det ska jag försöka sa jag, och började göra frukost. då var klockan 12 minuter över nio. när jag hade ätit och duschat klart disken och var klockan 9:46. snabb frukost? jo, tjena. jag kan inte äta snabb frukost, uppenbarligen. jag tänkte verkligen skynda mig, men jag tror mitt undermedvetna saktar ner mig automatiskt. man ska inte stressa igenom frukosten på morgonen, simply.

mitt hår växer så det knakar och min lugg är ivägen i ögonen. jag har ingen frisyr riktigt, men min avsaknad av frisyr idag känns bra, så jag kan till och med ha håret utsläppt. mys. idag har jag ingenting att göra, förutom en handbollsträning ikväll som ska bli yey. :)
gudsåsköntgudsåsköntgudsåskönt!

1 kommentar:

Julia sa...

Vennen min. Vi måste försöka ses snart igen. jag saknar dig ofta! Love. Pussi!