fredag, maj 04, 2007

kind of tired, although in a good way.

19:49

jag är trött och har ont i vader och framsida lår och haft försäsong med handbollen två dagar i rad och det har varit en smula spykänsla under bägge passen och förlåt mig om jag låter helt whackad, men det är så härligt och jag är verkligen trött och och. mamma och jag åkte omkring hela dagen i Sisjön och Mölndal och Kållered och skaffade löparskor och tunikor till henne och en klänning till mig och blommor att sätta och kryddor att så och ett halsband till mig och värsta shoppingrundan. fast bäst är ändå skorna. sprang i dem på uteträningen idag och visst gör det ont i fötterna, men det var mest för att jag redan har ont och blåsor. jag tror det blir bra bara mina fossingar får vila från löpning någon dag. jag är trött. det ligger massa kläder på mig säng jag behöver vika ihop och jag vill duscha och ska äta och vara hemma ikväll och vill ta en stillsam liten kvällspromenad för att mjuka upp mina stela benmuskler. jag har dragit upp såret i handflatan igen, andra dagen i rad. äh, så går det när det bara ivägen. jag behöver packa ikväll också, för imorgon jättemyckettidigt bitti åker jag till Stockholm och är involverad i handboll hela dagen. härligt. :)

Inga kommentarer: