torsdag, maj 17, 2007

inte så mycket pannkaka alls.

14:13

egentligen har jag inte tid, jag måste packa och byta kläder och äta. äh, wtf.

jag har sovit jättedåligt, efter farmors förmaningar om att inte glömma saker så drömde jag naturligtvis att jag hade glömt en massa, att kranar stod och läckte, att jag glömt stänga fönstret, att folk trashade huset, osv. jag var till och med på väg upp vid fyra-tiden för jag fick för mig att jag hade glömt att låsa ytterdörren. det hade jag dock gjort, mindes jag med bestämdhet och låg kvar och somnade om. jag vaknade och var sur för att jag sovit så dåligt, men allt blev bättre sen.

jag har varit och handlat. jag har stekt pannkakor. jag har haft Jesper och Bus på pannkaksbrunch med bär och fruktsallad och vaniljyoghurt och honung och te och kaffe och det är rena njutningen att umgås med två människor som frivilligt och självmant tar upp och diskuterar matematik, fysik, biologi, osv osv. och oviktiga saker med, dessutom. jag mår såå bra nu. jag har fått kramar och skrattat och jag tycker om dem så mycket. och jag tycker om mig själv när jag är med dem. hela jag är ett enda stort mys nu.

nu har jag bråttom och ska iväg och träna med bror och sen iväg och dansa funk och sen hem igen och laga mat. whey. :D

Inga kommentarer: