måndag, maj 21, 2007

hey mr. DJ, won't you play another lovesong?

21:42

jag gjorde iordning det mesta inför min redovisning imorgon - nu har jag bara att bre lite smör på lite bröd och fixa ett substitut till fikonmarmelad. hallonsylt borde väl gå bra? hallon - fikon. hallon - fikon. hmm. äh, det går nog bra.

jag plockade fram lunch till pappa&bror samtidigt som mig - de skulle hjälpa mig att äta upp allting tyckte jag. det visade sig dock vara ganska så tokmycket mat över. kära nån liksom. hur gick det till? nåja. de hjälpte mig en bit på vägen, alltid något. sen smet jag ner på stan ett tag och fick promenad. men när jag kom hem till farm&farf sen igen så tyckte pappa att jag var dum som tänkte träna fast jag inte mår så bra, och som den ansvarsfulla människa jag är så lyssnade jag på honom. (ansvarfull, my ass. bara för att jag inte har lust att göra det värre. och varje gång han avrått mig från att träna och jag gjort det ändå har jag mått sämre.) jag åkte i alla fall till Kungsbacka och sa hej och kikade lite. tråååkigt. >.< jag vill träna.

jag känner mig helt retarded av att gå omkring att vara halvdöv. örat har dessutom fått för sig att börja värka, vad nu det ska vara bra för? jag har som nämnt redovisning om 24hour-recall imorgon och det kommer nog gå bra och blir skönt att bli av med. dessutom har vi fått tillbaka LM2-tentan som jag innerligen hoppas att jag klarade. jag ska kika imorgon.

gäsp. trött redan? jomenvisst. samma känsla som igår kväll. den börjar bli lite smått ovälkommen. schash iväg? funderar på att besöka min gamla skola på onsdag. vore roligt. :)

Inga kommentarer: