måndag, maj 21, 2007

as you are sleeping on the couch.

10:33

jag somnade som en sten igår när jag gick och la mig. vaknade när pappa och bror kom hit vid kvart i åtta, men bara vände på mig och somnade om. jag blundade bara, tyckte jag, och vips ringde klockan och det hade hade gått en timme och kvart och jag skulle upp. kände mig rätt motvillig till det förslaget, men kom upp i alla fall.
diskmaskinen var klar i köket, så jag plockade ur, plockade i och satte på den en gång till samt städa upp det lilla som var kvar. nu kan man aldrig tro att det såg ut som ett bombnedslag i köket igår.:) sen åt jag frukost, gröt med massa överbliven fruktsallad på. myms. :)

nu ska jag ner och förbereda min redovisning imorgon samt steka upp köttet som blev över från igår. vilket är gaaanska mycket. jag kanske ska starta lunchrestaunrang när jag ändå är igång? ^^ tur att pappa&bror jobbar här så de kan hjälpa mig att äta upp allting, det hade tagit en evig tid om jag hade behövt göra det själv.

Inga kommentarer: