tisdag, maj 15, 2007

cherry blossom girl.

20:35

bra och jobbigt och rolig träning idag. fick ont i ryggen efter ett tag, tror jag har sträckt mig lite grann eller nåt. gick av sista 20 minutrarna och körde först lite ryggstretch och sen lite mage-rygg istället. av någon anledning känns det alltid bättre när jag tränar bålen. vi hade en intervallövning där vi sprang 30 sekunder, vilade 15, upprepade gånger (ärligt talat tappade jag räkningen, men jag tror vi höll på i 7 minuter nånstans. det kändes som en evighet.) och det kändes.. bra, konstigt nog. visst var det väldigt jobbigt och jag flåsade som ett lokomotiv och benen gjorde ont och jag ville bara dö, men jag kunde i alla fall hålla tekniken någorlunda och springa med ordentligt lyftade fötter&knän och det känns bra, som sagt. häftigt när det märks så tydligt när träningen ger resultat. :)

pratade lite med Emil förut, det verkar som de flesta kan komma på söndag. whey, jag blir glad, massa härliga människor och bra sällskap och mat och det kommer bli så bra. :) nu ska jag duscha och packa ihop saker jag ska ha med mig tillfarmor&farfar imorgon när jag ska ta deras hus i besittning. lovely.

Inga kommentarer: