fredag, maj 18, 2007

'cause right now under this fevering moon - I wanna take you for a ride.

22:16

vart och funk:at med liten kusin och helt ny koreografi, men det gick ganska bra ändå. det var sjukt roligt som vanligt, och jag kom ihåg att fråga Sanna efteråt om suck-och-stön-låten, så nu har jag den. :) (jag googlade fram texten och läste samtidigt som musiken var på, för jag är så dålig på atthöra vad som sjungs och.. ehh. ja. jag rodnade av den. jag rodnar inte i första taget. fast jag gillar den ändå. ^^) liten kusin tyckte också det var roligt, och vi fick skjuts hem sen och slapp ta bussen.

nu har jag duschat, fått halva mitt hår flätat och ätit god mat. folk sitter nere i köket och.. sist jag kollade la dem passiens. jag har ganska tråkigt och längtar till imorgon med hela dagen full av handboll och folk och Louice, även fast det ska regna.

jag hör hur de häller upp saker i skålar där nere och det känns trist. jag har liksom lite svårt att.. sällskapsäta saker längre. är jag mätt så är jag mätt och då vill jag oftast inte ha något mer och är jag hungrig vill jag äta något ordentligt så jag blir mätt. hum.

Inga kommentarer: