lördag, maj 19, 2007

be the star for a while.

18:36

jag är helt slut i hela kroppen, med dunkade huvudvärk och vill mest bara gå och lägga mig. min hörselgångsinflammation gör mig halvdöv, jag hör i princip ingenting förutom tyst mummel från höger sida. oerhört irriterande och väldigt jobbigt att anstränga sig massa för att höra vad folk säger och samtidigt försöka läsa på läpparna för att slippa upprepa: "Va?" för femtielfte gången. men idag har i alla fall varit en bra dag. den mindre bra delen bestod av att stå och skyffla hamburgare i ett varmt tält i fyra timmar, och de betydligt bättre delarna bestod av att titta på matcher,, sola lite, heja på massa folk samt träffa och pratas och kramas på Louice <3. jag älskar känslan av cuper, även om jag som idag inte spelade utan jobbade mest och gick omkring och tittade.



jag ska försöka planera saker inför imorgon. jag hoppas det går och blir bra. jag har lovat att visa funk imorgon. hur gick det till? >.<

Inga kommentarer: