söndag, maj 27, 2007

156.

16:18

nu har hela familjen minus pappa varit i Kållered och shoppat. Stor bror köpte två t-shirts, liten bror köpte (haha. mamma betalde. :P) kostym och skjorta och slips till balen och jag skulle inte handla något alls, utan bara vara smakråd. nu äger jag en ring, ett par nya örhängen, skor och en tröja. jag har ingen karaktär för sjutton. ^^

jag lyckades faktiskt plugga lite förut. ikväll ska jag sova hos farmor&farfar igen. det kommer vara tyst och lugnt och bra. bror tog hem kameran från farmor&farfar, men däremot ligger överföringskabeln kvar. suck. lite bilder lär dyka upp på bilddagboken senare ikväll, om jag kommer ihåg och orkar. jag hade mina egenhändigt målade Converse på mig idag, de dödade mina tår förut, men nu har de fått stå med skoblock i och det har hjälpt. det är bra. :)

Inga kommentarer: