onsdag, april 04, 2007

kardemummamorgon.

08:06

Ingen katt snubbla över imorse när jag gjorde frukost, skönt. Igår tränade jag med Anna, och som sa att det var inte så konstigt att vår föreläsare som sett mig på gymmet trodde jag var tyngdlyftare. det var bra sagt, jag blev glad. :) lika glad som varje gång Bus säger att hon är avundsjuk på mina vader. anstränger man sig för något är det kul om det uppmärksammas. :)

lugn och skön morgon, vaknade vrålhungrig, men behövde inte koka ägg och vänta på dem, bara gröten. det blev ett par ägg över igår när jag kokade ägg till äggsåsen vi skulle ha då. bra. jag ska träffa folk och bestämma vem som ska skriva vilka delar på en uppgift som går ut på att göra en liten broschyr om kostråd för gravida. ska bli roligt, faktiskt. andvändbart om inte annat, om jag skulle gå och bli gravid någongång.

gjort kardemummakaffe som jag ska ta med i en mugg och sitta och sörpla av på tåget. ska bara värma mjölken innan, annars blir det så kallt. funderar på att vipsa den så den blir lite skummig.
om jag hinner.

Inga kommentarer: