tisdag, april 10, 2007

duktig kicka.

14:06

åh himmel. jag känner mig slutkörd och klockan är inte tre en gång. morgonpromenad med mamma imorse (som halvt om halvt försökte ha ett allvarligt samtal med mig angående min alkoholkonsumtion och sedan tyckte att om jag inte ville prata om det så hade jag verkligen problem. jag ville inte prata om den. klockan var innan nio på morgonen, jag hade inte fått frukost och det har hon inte med att göra.) sen hem och frukost och packa ihop saker. iväg till Fysiken och träna, själv, blivit ovanligt tråkigt att göra det på sistone. vant mig vid brors sällskap. passade på att spinna i 45 minuter också på ett pass, trots att jag tycker att spinning är något av det tråkigaste som finns. men min inflammation i höften vill inte ge sig och spinning gör inte ont och simning är ännu tråkigare än spinning. så. ganska få andra alternativ.

hemma igen, efter solig promenad genom Göteborg och tåg. jag har kommit ihåg att ringa både kiroprator och optiker. Fick tid hos kiropratorn på torsdag (halleluja, min nacke kommer bli fullt funktionabel igen. :D) och linserna ska komma in om ungefär en och en halv vecka.

duscha, smärtstillande salva på höften och sen ner laga mat. tonfiskpasta av något slag. myms. :)

Inga kommentarer: