söndag, april 15, 2007

@ Annas.

10:18

hemma hos Anna, jag hoppas inte hon tar illa upp av att jag lånar hennes dator. jag ber om ursäkt i efterhand i så fall. spelar Norah Jones och sitter med ett tomt vattenglas bredvid mig. jag har tappat upp diskvatten i köket och ska strax gå och diska glas och torka av bord. jag var jätteängslig igår över att något skulle gå sönder, osv. men det gjorde det inte. bra det. :)

kvällen var också bra, med vänner jag inte träffat på länge och en bror i ursnygg tröja och nya skor som jag genom lite utpressning lyckades få honom att köpa. och Julia, Julia och hennes Emil kom också. det blev många hysteriskt glada spontankramar mellan Julia och mig under kvällen, för jag var så otroligt glad att hon följa med. jag saknar henne as hell.

hem vid halv två-tiden, helt slut i hela kroppen och orkade inte mer. och det känns som det börjar förlora sin tjusning lite. det var inte tråkigt, det är inte det, men nyheten att gå ut och dricka alkohol och dansa har har tappat lite av sitt tjusning. just a feeling.

jag har inte ätit frukost än och är vrålhungrig. men först ska jag diska.

Inga kommentarer: