lördag, april 14, 2007

something like a phenomena.

11:32

hade en del vakna-förvirrat-och-somna-om-sessioner imorse innan jag vaknade i ett tillstånd som i en varm kokong av sömnighet, kroppen-tung-som-en-sten-trötthet och nyvakenhet. låg och blinkade och andades helt stillsamt innan jag vände på mig och låg och blundade ett tag. gäspade lite. efter en kvart tyckte jag att jag samlat kraft nog och vände mig på rygg och sträckte lite på mig. sen låg jag så i tio minuter. sen gick jag faktiskt upp. :)

morgonpromenad i strålade solsken och frukost och brödbak. jag och bror ska in till Göteborg och ersätta mitt busskort (ringt till Fysiken med liite hopp om att någon lämnat in kortet. icke. suck. :() och sen ska jag pyssla med lite mat och sen middag mos Maria och sen in till stan igen och partyparty. :) åh, det ska bli så roligt. åh, jag har en bra känsla om idag. :D

Inga kommentarer: