fredag, mars 16, 2007

Yrvakna solstrålar.

08:51

Jag är vaken. Jag har sovit helt underbart bra, ihoptrasslad med Bus under två mjuka täcken och tre kuddar och varmt. Mycket bätre än på länge. Sen gick hon upp och jag stannade kvar och sov och blev väckt någon timme senare av ett glatt kvittrande: "Nu har jag gjort frukost!" Sömnig, yrvaken och utsövd. Och glad. Masade mig upp alltså. Tala om lyx, att få frukost gjort åt sig.

Min morgon är lugn och full med sol och nu också brottappad katt som ska ut innan vi går. Bus till stan och jag hem för att klä på mig innan jag också ska in till stan och träffa Anna&Mikkis. Lite senare på dagen ska jag och bror och pappa till GibraltarFysiken för att träna och jag ska äntligenäntligen få hel explosivitetsprogrammet.

Det här blir nog en bra dag. :)

Inga kommentarer: