torsdag, mars 15, 2007

I wanna love you, but I'm growing old.

16:16

De som säger att man inte blir glad av matrealistiska saker ljuuuger. Jag har fått mina trasiga stövlar utbytta och omklackade och jag är jätteglad, för nu kan jag ha dem på lördag till min kjol och jag kommer vara jättefin. :) Jag fick åka från Göteborg till Kållered och sen från Kållered in till Göteborg igen och sen vänta en timme och sen äntligen hem igen, men det var det lätt värt. Jag skräpade runt och tittade efter kläder som skulle passa bror och efter örhängen till mig. Jag hittade det mesta. Skoj. :)

Manu är glad igen och sken som en liten sol idag i skolan. Det gör mig lätt om hjärtat att se henne så sprudlande igen, härligt. :)

Annars är det inte särskilt mycket. Idag är det torsdag och funkdag och lång kväll med handboll sen, fast när jag kommer hem ska jag bara duscha iordning mig snabbt och gå till Bus och sova. Jag måste ha något mer att äta innan jag rymmer iväg till stan igen, och så något att äta efter funken. Och ombyte. Ska packa lite nu alltså.

Inga kommentarer: