fredag, mars 09, 2007

We're all in the mood for a hero now.

14:15

Jag har gjort tentan. Jag har överlevt också, även om det var med nödrop. Vi som trodde att det skulle handla mer om matlagning än om uppbyggnad, så vi pluggade arslet av oss med att lära oss hur man vispar ägg på bästa sätt och alla mörningsprcesser för kött, och så kommer det inte! Några av de första frågorna var vilka protein som bygger upp äggvitan och hur många procent som är kolhydrater i mjölk. WTF?! Djuuup depression och jag var bra deppad när jag gick ut från tentasalen, men med Bustrollsms i telefonen och tanken om att: "Jag skrev något på varje fråga i alla fall." så kändes det bättre sen. Och såklart, sällskapet efter tentan är ju aldrig fel när man vill få upp humöret. :)

Efter lite småprat i caféet gick vi åt skilda håll - jag gick till Fysiken och tränade. Gud, så skönt. Det finns inget som går upp emot att behöva vrålfokusera på att inte bli krossad under en skivstång man knappt kan lyfta för att musklerna inte orkar så mycket mer efter att ha suttit och stirrat på ett papper i över en timme. ^^ Efter träningen så duschade jag och gick faktiskt in i bastun en stund. Sen var jag nöjd, varm, helt slut och rosa. :)

Nu ska mamma och jag iväg till affären och köpa saker tills matlagningen ikväll. Louice har skaffat sig influensa och kommer inte, triiiist. :( Men Gabs kommer och det blir toppen. :)

Inga kommentarer: