fredag, mars 09, 2007

The prettiest thing.

23:35

Klockan är sent, jag är behagligt trött i hela kroppen och Gabby har precis åkt hem. Louice är sjuk sjuk, som nämnt, så det blev bara hon och jag. Like wonderful. Vi har ätit goood mat (förrätt: ugnsgratinerade paprikor fyllda med chilikeso&parmesan - varmrätt: Egenbakade pitabröd med renskav, grönsaker och två olika såser - efterrätt: pannkakstårta&kaffe) och pratat nonstop i princip sen hon kom innanför dörren. Om allt&ingenting och oss&andra och härligt naturligt skratt och fnitter. Vi har suttit i min säng, jag med hennes huvud i mitt knä och pillat henne i håret och babbelbabbel. Jag har svårt att beskriva den här genuint välmående känslan av en riktigt mysig kväll med en av mina allra bästa vänner. Gabs glömde kvar sin kaffekopp på mitt skrivbord, och den ska få stå där över natten tycker jag. Den trivs säkert där. ^^

Jag kommer somna med ett leende på läpparna ikväll. :)

1 kommentar:

Gabriella sa...

PLUTT!! =D
Tycker om dig =)