tisdag, mars 20, 2007

To China with love.

18:57

Jag är helt slut, vet inte riktigt vad jag gjort, förutom att sova dåligt inatt. Det brukar räcka, oftast. Jag har varit hos den franska kvinnan på Pomelina och det var huuur bra som helst och jag kommer konsekvent att vägra gå någon annanstans efter det här. :) Nu är jag fattigare men nöjd. Fick skjuts med pappa in till Allum och köpte min fiiina klänning på Indiska som jag letat i hela Göteborg och Kungsbacka efter. Tjoho. :)

Jag har minimalt med lust att vara uppe och vaken just nu. Slumrade hela vägen från Partillebohallen till Nisseterminalen. Jag vill bara ta en dusch och gå och lägga mig. Fast klockan är typ en liten stund över sju, och det känns som jag inte borde gå och lägga mig nu. Men vad göra då? Läsa bok? Orkar inte. Plugga? Orkar verkligen inte. Umgås med mamma som lagar mat? Jag kommer somna på köksbordet.
Det löser sig. :)

Inga kommentarer: