onsdag, mars 21, 2007

I sense a lack of fear.

20:32

Hmm. Jag har tappat lite av lusten att skriva. Eller så händer det inte så mycket som är värt att skriva om. Jag sov länge idag. Det var skönt. Sen gjorde jag gratinerade mackor till lunch, fick jättebråttom men hann till tåget ändå. Hade järnseminarie, åkte till farmor och väntade och åt mat, åkte till Fysiken och väntade på bror ett bra tag. Förresten, jag träffade Jonathan ju! Han kom gående när jag satt utanför Fysiken i solskenet och väntade. Oooj. Nästan hundra år sen känns det som. Fick en bamsekram och han sa förvånat: "Vad långt hår du har fått." och det var trevligt. Han såg glad ut. Jag blev glad. :)

Träningen gick.. förhållandevis bra, utom bänkpressdelen som gick helt värdelöst. Jag måste prata med pappa. Men resten gick helt okej. För att vara första gången. :) Jag är alltid helt död när det kommer till mage-och-rygg-träningen, så då ligger jag på mattan och ynkar en stund tills jag orkar lite igen. ^^

Imorgon ska jag plugga. Och köpa en present till lillebror som fyller år på fredag. Och packa. Och somna som en sten på kvällen efter funk&handbollsträning. Och ikväll ska jag titta på TV med mamma. Produktivt och bra. :)

Inga kommentarer: