tisdag, mars 20, 2007

You would never upset me, or do me any harm.

14:00

Det är sol ute. Massa sol. Och efter en hysteriskt uttråkande föreläsning på förmiddagen bestämde vi oss för att strunta i eftermiddagen (hittills har inget av det hon sagt varit det minsta avvikande från vår lärobok). Efter att jag lånat Mikkis anteckningar om sjukdomslära och kopierat, plockade vi så smått ihop oss, flickorna för att ta en promenad och jag för att ta mig till farmor&farfar för att säga hej.

Jag hat sagt hej, kramats lite, satt in linserna och knarkat vindruvor. Det är så lätt att äta en massa vindruvor. De är så små och goda och bara försvinner. ^^ Och typ-bestämt med Julia att göra allt jag kan för att ha råd med att åka på festival. Det blir till att snåla enormt. Men.. festival. Och sommar. Och massa bra band. Och Julia. Jag vet att det skulle vara värt varenda krona.

Strax ska jag till Pomelina och den franska kvinnan som pratar så härligt. Det ska bli intressant. :) Ikväll ska jag dansa ragga också. Sista gången innan sommaren. Lite trist. :(

Inga kommentarer: