söndag, mars 25, 2007

So won't you try to come? Come away with me and we'll kiss.

22:21

Jag tänker inte skriva så mycket nu. Jag har varit i Örebro och träffat Jesper och slappat och kollat på film och gått promenad och hittat alldeles själv till Konsum och handlat morötter och slappat mera och lugn helg, skön helg, bra helg. Riktigt bra helg. :)

Tåg hem i tre timmar som blev två timmar för jag slocknade som någon hade släckt lyset såfort tåget började rulla och sov i 45 minuter. Skönt. Sen satt jag mest och läste bok, lyssnade på musik och pluggade. Tåget var inte ens försenat hem, utan två minuter för tidigt? Nästan läskigt. Tåget imorgonbitti lär ju bli inställt på grund av det. :P

Jag har gått en halvtimmes promenad under stjärnklar himmel innan jag lyckades matcha tåget som kom från Göteborg med Julia ombord och vi kramades och pratade och kramades mera. Nu har jag lyckats ta reda på vart och när min tenta är imorgon, så jag ska gå och nanna. Jag har inte ens hunnit stressa upp mig inför tentan i helgen, som jag alltid brukar göra. Du smittar av dig Jesper. ^^

Inga kommentarer: