fredag, mars 23, 2007

With or without love.

13:51

Nu är vitaminet riboflavin redovisat och klart, och jag har fått mig en hemtenta. Jag kikade lite på den när jag satt på tåget hem, och även om den känns maffig så känns den inte helt omöjlig. Lite i taget bara, så ska det nog gå. :)

Jag hade hypermycket energi under redovisningarna, och när allt vat slut så åkte jag på studs hem och fick på mig träningskläder&löparskor i en hast. Sen ut i solskenet på en välbehövlig löptur. Benen sega som gummiormar, men skönt ändå. Länge sen jag sprang bara för att springa. Andra bullar blir det om två veckor, för då börjar Bus och jag träna inför GBG-varvet. Det ska bli roligt.

Så. Nu har jag sprungit, ätit lunch, dschat och fått på mig kläder igen. Jag ska ta och plocka undan lite på mitt rum, på önskan av mamma. Jag tror att Bus kommer till mig snart också - vi ska dricka té och prata. Jag ska packa det sista, mat och grejer. Sen vid 15:23 åker jag in till stan och sen mot Örebro. :)

Inga kommentarer: