måndag, mars 19, 2007

Morning paper dirt.

07:49

Jag har alldeles för mycket träningsvärk i svanken idag. Olyckligtvis är det precis de muskler som man använder för att få en ordentlig hållning, så jag kommer gå omkring med konstant ont idag. Det gör å andra sida inget. Träningsvärk gör bara att jag känner mig duktig. ^^

Idag blir det ingen träning för mig. Jag har halsont och tänkte ta det lugnt ett par dagar. Tråkigt med nödvändigt. Skulle blir rätt bläh om jag blir sjuk tills helgen. Just det ja, jag måste boka tågbiljetter och höra med Bus när jag kan låna hennes busskort.

Idag är lite småseg än så länge. Jag glömde tandborste hos Mikkis i lördags och måste stjäla min familjemedlemmars. Förra veckan läste jag ut fyra böcker, och nu har jag inget att läsa längre. Funderar på att ta något ur bokhyllan på lite måfå, men jag har läst allting så många gånger om nu. Trist. Jag behöver boktips.

Inga kommentarer: