fredag, mars 02, 2007

Morgonrodnad.

07:42

Igår satt jag med tékopp och mamma&moster vid köksbordet och skrattade så jag nästan grät. Det var en bra avslutning på kvällen, innan jag gick och la mig och somnade ganska omgående. Idag mår jag om inte helt bra, så i alla fall bättre, inte lika mycket halsont och jag hoppas mig kunna genomleva dagen. Jag har värktabletter i väskan in case of emergency. Jag tycker inte om att knapra piller, men hey, jag tycker ännu mindre om att vara sjuk. Ikväll är det mysmiddag med familj och film/poker/något med Yrvädret och all potential för att fin kväll. :)

Morgonen rodnar utanför köksföntret och jag försöker bestämma mig om jag ska ha mysbyxor på mig idag eller om jag ska satsa på något annat. Jag måste verkligen köpa linsvätska idag, den har varit slut i snart två veckor. Inge bra det.

Inga kommentarer: