tisdag, mars 13, 2007

Jag hatar den här helvetessatansjävla tekniken.
Pappa har kopierat mina filer till en DVDskiva, och nu kan jag inte öppna filerna jag ska ha och det är skolarbete som ska vara inlämnat och klart tills imorgon och han säger att det går att öpnna, men jag vet ju för faan inte hur man gör! och han är inte hemma så det går inte att fixa nu och sitter bara och känner mig oerhört korkad och hjälplös och dum och ledsen och jag hatar datorer. Vaddå skrivskyddad när man skriver över till DVD och måste ta bort det först och sen en massa datatermer och jag vet inte hur man gör, jag fattar ju inte, har aldrig lärt mig. Det enda som händer är att det blippar upp dialogrutor om att jag gör fel och att programmet har stött på ett fel och måste avslutas och det känns som det mest konstruktiva just nu vore att demolera datorn totalt med ett basebollträ och skaffa en skrivmaskin.

Inga kommentarer: