tisdag, mars 13, 2007

Honey hold me, scratch my shoulder.

18:42

Pappa har varit hemma och fixat och jag har fått ut mina papper. Jag hatar fortfarande teknik, den gör mig maktlös. Jag tycker inte om det.

Jag har skrivit idag, min första dikt på evigheter. Den blev bra, tycker jag fortfarande. Får se vad jag tycker när jag läser imorgon med nya ögon. :) Fast jag skrev inte utifrån mig själv, utan någon helt annan. Intressant och roligt.

Julia har varit här på snabbvisit. Det känns inte som det gått någon tid alls när hon sitter bredvid mig och skrattar, trots att vi inte setts på - hur länge är det nu? En månad? Mer? men ändå Jullan och Johanninen - min ven i mitt ben. <3

Jag ska ner och äta något strax och sen ner iväg på handbollsträning och löpning innan. Tid för lite tankeavkoppling och bara låta benen gå.

Inga kommentarer: