tisdag, mars 13, 2007

Don't know why Ican't locate this feeling, that I would rather be with you.

22:56

Jag har återupptäckt Mando Diao, går och smånynnar och spelar luftgitarr mest hela tiden. Jag var jättebra på träningen idag stundtals, jag är väldigt nöjd och mycket stolt. Alltid lika fascinerande att tänka en sak och sedan faktiskt lyckas göra den. Mitt hår är nyduschat och underbart mjukt och jag sitter och leker med topparna. Jag ska strax gå och lägga mig. Idag när jag bytte om innan träningen slängde jag en blick i spegeln, såg mig själv i bara trosor och trivdes med det jag såg. Jag log åt mig, med mig. Det kändes bra.

Jag är fortfarande nöjd med dikten jag skrev idag. Mina händer är vråltorra och jag borde smörja in dem innan jag somnar. Imorgon har jag sovmorgon ska sova jättelänge, ända tills nio har jag tänkt. En långsam morgon. Jatack. :)

Inga kommentarer: