måndag, mars 12, 2007

Moonshine fever.

22:31

Min nacker sitter någonstans vid öronen känns det. Aj som faan. Mamma knådade den lite under pausen i "Cityakuten" och det blev tillfälligt bättre. Det är läskigt, det knastrar som torrt fnöske när man börjar massera och klämma lite. Shit, tentor är inte bra för mina stackars axlar. Tur att det inte kommer tenta på ett bra tag nu. :) Jag fick pappa att massera mig lite igårkväll, men det är ju inte i närheten av skönt när han kör igång med sin trigger-teknik. Oh så effetivt, det medger jag, men smärtan strålar ju ner från nacken ända ner i rumpan. Skönt är det ju defeitivt inte. Är det någon som skulle vilja öva på att massera en sönderknutad nacke är jag ytterst frivillig. :)

Idag började vår nya kurs. Jag älskar den redan, satt med vidöppna öron och lyssnade på vart enda ord om A-vitamin. Tjohoo. :) Jag åkte hem sen och förberedde maten ikväll genom att skala och koka potatis, sen bytte jag om och knallade i Intersporttofflor i det helt sagolika vårädret till tåget och åkte tränade med bror. (som för övrigt var 40 minuter försenad. Fyyy!) Det gick bra, han har fortfarande ont i revbenen och får ta det lite lugnt. Och jag borde lägga på mer vikt, det känns för lätt. Ohh, jag måste skriva det igen. Det känns för lätt. Underbar sak att kunna skriva sanningsenligt.^^ Snart är matchsäsongen slut också, och jag kan träna ner mig bäst jag vill. Och springa. Jag&Bus ska springa massor. :)

Men nu ska jag sova. :

Inga kommentarer: