fredag, mars 30, 2007

Forgive me pretty baby, but I always take the long way home.

22:21

Jag gjorde en egen version av broccoligratäng med lövbiff, lök, tomat och broccoli i, och så nåt som i alla fall skulle föreställa gratängsås med cremé fraiche och keso i. Faktiskt vrålgott, jag har dessutom halva kvar att äta upp imorgon också. :)

Gosh. Trött. Jag är glad att jag har vänner at diskutera saker som bekymmrar mig. Även om det inte är så stora saker. (Tack Jesper. :)) Fått prata en stund med Julia också. Jaa. :)Morgonpromenad imorgon och sen in till stan och träffa flickorna och skriva på hemtenta. Jag ska på lagfest på kvällen och ursäkta mig - men jag vet inte vad jag ska ha på mig. Hur uppklädd får/bör man vara liksom? Det lutar ändå åt min klänning från Indiska, leggings/jeans och mina ankelhöga stövlar. Hell yeah nice baby. ;)

Nattis.

Inga kommentarer: