fredag, mars 30, 2007

Can feel it.

17:36

Hemma igen. Morfar har ju varit här, och han har lagat mammas cykel, så jag cyklade till Bunketorp. Vädret helt ljuvligt, men benen massa stumma, trötta och stela. Jag joggade så långt jag orkade (vilket inte var särskilt långt. ^^) och sen gick jag resten. Solljus, barrdoft och ja. Lugn. Nu har jag varit hemma ett tag, ätit mat, duschat och skrivit en del på hemtentan. Jag har ont i huvudet igen och tar en paus. Jag känner hur trött jag blivit i hela kroppen av den här veckan, av att ha grupparbetet hängande över mig tillsammans med hemtentan. Sjuukt jobbigt. Ikväll ska jag gå och lägga mig tidig och sova. Det är vad jag alltid behöver efter en sån här vecka, ordentligt med sömn.

Mamma frågade mig om jag kunde tänka mig att äta pizza ikväll. Det har jag noll lust med, så jag ska göra något eget istället. Ska kika runt lite efter nåt skoj recept att pröva på. :)

Inga kommentarer: