fredag, februari 16, 2007

Nights in Goodville.

22:39

Jag har gjort vildkebab till min familj, bakat egna pitabröd som blev vrålgoda och fått beröm. Jag blir så glad varje gång någon tycker jag är duktig på att laga mat, det känns ända ner i tårna. Lättfjäskad är jag. ^^

Jag var och tränade med bror idag, efter att jag hade först somnat ihopkrupen till en boll i farmor&farfars soffa och efter en halvtimme blivit väckt av bror. Då ville jag inte gå upp, det var så skönt och trött och neeej. Men jag gick upp, vi tog oss till Fysiken och jag ringde pappa och fick innan-match-träning att göra, som jag hoppas jag gjorde rätt på. Det visar sig nog imorgon annars. Fick lite dåligt samvete för att jag skrek på bror väldigt mycket, och rättade och tjatade om teknik i utfallen och omvända sit-ups och.. jaa. Var allmänt demonisk. Det är ju lättare att lära sig rätt från början istället för att lära om sig. Jag minns att jag slet med utfallen i typ två-tre månader innan tekniken satt ordentligt. (Ja, jag försöker rättfärdiga mig inför mig själv. Tyst nu.)

Imorgon är det gå upp, baka lite bröd tror jag, eller pyssla med något annat i köket, innan samling vid halv två vid kansliet och ivägåk till Stenungsund och spela match. Jag hoppas jättemycket att mamma och/eller pappa följer med och tittar, för det skulle betyda väldigt mycket. Jag ska be dom. Sen blir det hem och duscha, och sen, som redan nämnt in till stan till Mikki, film och kanske kanske utgång på kvällen. Hell yeah baby.

Nu ska jag ägna kvällen åt att göra inget vettigt ett tag innan jag går och lägger mig. :)

Inga kommentarer: