fredag, februari 16, 2007

Bara blunda lite.

15:07

Jag är trött. Jag har sovit för lite. Jag är trööött. Det är fredag, tack och lov. Skolan har varit tråk de senaste två dagarna. Ikväll ska jag laga mat till min familj, typ baka pitabröd och steka lite renskav och göra viltkebab, och sen tänker jag förska få mig i säng i ordentlig tid. (Bara för att jag skrev det kommer säääkert någon ringa och vilja ha med mig på något. Murphys lag, ni vet.)

Jag ska träna med min bror också. Håller på med att läsa en bok om mental träning, och tänker försöka involvera den lite i styrketräningen och träningen överhuvudtaget. Jag försökte ju igår på handbollen och det gick ju kalasbra. Får bara hoppas att jag lyckas hålla koncentrationen uppe. Imorgon är det match och sen filmkväll hos Mikki, med ev. utgång lite senare på kvällen. Det hade varit roligt, jag längtar efter att dansa. :)

Gud, jag vill sova.
Jag ska lägga mig soffan en stund.
Bara blunda lite, jag lovar.

Inga kommentarer: