torsdag, februari 15, 2007

Fjärilsvingar.

23:08

Jag är på ett duscha-innan-jag-går-och-lägger-mig-skulle-inte-tro-det!-humör. Hmm ja. Trött.

Igår var Alla Hjärtas Dag och den spenderade jag med Mikki och vi lagade hamburgare och kladdkaka, åt maten och kollade på romantiska filmer (Såsom i himmelen, 10 orsaker att hata dig, Dirty Dancing) tills klockan var över tolv på natten. Vi försökte vara lite bittra över att vi inga pojkvänner hade, men det var så mysigt så det gick inte så bra. Vi hade ju trots allt god mat, choklad och snygga killar på film. ^^ Idag var vi däremot svintrötta när det var dags att masa sig upp till skolan och jag gick hem efter lunch, för föreläsningen var gruvligt tråkig och gav mig inte mycket. Så jag tog mig hem och sov en timme istället. Ljuvligt. Snoozade mig i 20 minuter och bara gick omkring och skräpade hemma innan jag gjorde iordning mig för funken och stack iväg.

Det var skoj. :D Ny koreografi, uuursvår, men lite utmaningar är alltid trevligt. Jag ska släpa med min bror på Krafttag på onsdag (om det inte är fullbokat) har jag bestämt mig för. Lite variation är bra och jag vill ju inte för allt i världen att han ska tröttna. Och så får jag tillfälle att träffa Sanna igen. Hon är så.. wow.

Imorgon är det biokemilab och läraren där är tokig men bra ändå. Det händer alltid spännande saker med Claes i närheten. :) Efter skolan ska jag nog försöka lämna in min ryggsäck på lagning - det är på tiden. Och sen hem till farmor&vänta på bror som ska träna med mig imorgon. Det blir bra. :) Handbollsträningen ikväll gick way better än sist. Pappas tips om att tänka på en sak i taget (få läget - ta bollen - vrid runt - gör mål) funkade otroligt bra. Skönt med tanke på att vi har match mot serieettan Stenungsund på lördag. Men nu ska jag sova.

1 kommentar:

Ocke sa...

Krafttag? What's that? ;_;