lördag, februari 17, 2007

11:55

Jag vet få personer som kan få mig på så dåligt humör som min mamma. Ofta lyckas hon just i samband där jag faktiskt försökt anstränga mig. Imorse hade vi ingen mjölk, eller kycklingfilé och massa grejer, så jag gick upp till affären efter frukost och handlade. Släpade hem 4,5 liter mjölk och två liter youghurt, gurka, tomat, kokosmjölk och en mass andra saker, och det första jag får höra när jag kommer hem är att mamma är sur för att jag ställde grötkastrullen i diskhon (som var full med diskvatten, och det var liksom meningen, eftersom gröt som får stå och torka är rena döden att försöka få bort sen.) så hon var tvungen att tappa ur och tappa upp nytt diskvatten.

Blä. Så nu är jag sur och ledsen och det är väl smått barnsligt kan jag tänka mig. Herregud, vad har jag att vara ledsen över? Tänk på barnen i Afrika för fan.

Inga kommentarer: