onsdag, februari 28, 2007

Killer queen.

07:49

Jag är trött och har drömdamm i hela ögonen och herrejävlar, det snöar igen. Jag avskyr Sverige vid såna här tillfällen och funderar på att emigrera till Brasiliens eller Afrikas kuster under tiden som det är snökaos här uppe, minus kanske en vecka eller två för att få nöjet att frysa lite och kasta snöbollar.

Jag har varit huslig nu på morgonkvisten och vikt en hel tvättställning med tvätt. Inte för att jag egentligen ville, men det är jag som tvättat alla matchkläder, och eftersom vi ska ha match idag är det ju bra att jag har med mig kläderna. Så idag blir det till att släpa två sportbagar omkring på snöiga och förmodligen hala Göteborgs gator. Oh, vad jag inte ser fram emot det. Det som suger mest är att matchen är halv nio ikväll, så det blir verkligen att släpa runt på skiten heela dagen. Hinner knappast hem emellan skola&träning med bror&match. Jag ska hem till farm&farf efter brorträning och äta något hade jag tänkt. Känns liksom lite nödvändigt sådär. Vi bör vara färdiga med träningen vid fem-halv sex och samlingen är i Valhalla vid halv åtta. Lycka till att hinna hem, äta, duscha och sen tillbaka på två timmar om det dessutom snöar och ingen pendeltrafik kommer gå som den ska. ^^

Nu har jag lagt ner de utskrivna näringsberäkningarna i väskan. Nu ska det inte gå att glömma dem.

Inga kommentarer: