onsdag, februari 28, 2007

Onsdagmatchkväll.

18:26

Idag har jag mätt C-vitaminhalten i en specifik mängd kiwi. Det var inte riktigt lika tråkigt som att extrahera fett, men nära på. Det roligaste var att den slutgiltiga färgen vi skulle få, efter att ha droppar i tillräckligt mycket reagens, blev mjukt babyrosa. :)

Jag har tränat med bror. Det känns bra, jag känner mig stark, speciellt benen och magen känns stabila idag. Har ätit ris&kyckling med sås som farmor så snällt bjöd mig på, plus morot och en banan, så nu har jag i alla fall mat i systemet igen och jag har mackor med mig och lite fil att dricka innan match. Så jag bör klara mig. Känner mig inte alltför risig, har inte hostat så mycket idag och halsen gör inte ont nu. Bara idag, så lovar jag att sova ordenligt inatt och vila från träning imorgon och på fredag. Snälla kroppen, håll ihop ikväll. :)

Alldeles strax ska jag ner till spårvagn och så till Valhalla. Ska åka dit lite tidigare än vad som behövs - det är skönt att ha lite tid själv att ladda. Jag börjar dock känna mig lite trött, men förhoppningsvis kan jag ignorera det ett tag till. ^^

Inga kommentarer: