tisdag, februari 27, 2007

Tried to be chill.

22.28

Hmm. Tja. Jag letade och hittade lite info om fisk. Det verkar finnas förvånansvärt lite historik om just fisk och fiskätande. Jag tror det blir till att dra en hel del egna slutsatser. Oh shit, jag måste skriva ut närningsberäkningar och grejer. Till imorgon. Det kan jag göra imorgon bitti. Hoppas jag. Om jag kommer ihåg det.

Helt okej träning idag, men kroppen svarar inte riktigt som jag vill, jag hålle rpå att bli sjuk. Hostar och ont i halsen på mornarna. Jag ska bara ignorera det i en dag till, och sen ska jag vila, jag lovar.

Inte så mycket att säga. Jag lät bli att skjuta upp duschen, för en gångs skull, och sitter nyduschad med handduk och trasselsudd till hår. Jag ska strax lägga mig. Jag träffade Louice när hon skulle med tåget in till Göteborg idag. Jag fick kramas och bubbla ur mig lite saker och sen kram&puss-hejdå. Mysigt. :)

Inga kommentarer: