måndag, februari 05, 2007

Gone insane - and it felt so good.

07:51

Jag får ingen riktigt rätsida på den här dagen. Inte för att de hållit på så länge, men ändå. Jag vaknade innan jag skulle gå upp, tänkte något förvirrat om proteiner (jag ska ha seminarie om det idag, och det var det sista jag läste innan jag släckte lampan) gick upp, gick på toa, gick och la mig och somnade tvärt igen. Nästa gång vaknade jag när jag skulle vakna och ner i köket, käka frukost. Sen har det på nåt konstigt sätt gått utför. Mamma ska jobba igen, vikariat på Fyren tills juni/juli nångång och frågar om hon kan ha på sig si eller så, och i vanliga fall en mycket tålmodig dotter när det gäller sånt.. men inte på mornar. Prata inte så mycket med mig då, snälla.

Nu ska jag gå och byta jeans och tröja, för jag trivs inte i det här idag.

Inga kommentarer: