måndag, februari 12, 2007

Du ska veta att jag saknar dig.

07:56

Våran diskmaskin är trasig, och pappa säger försiktigt förmanande till mig när han kommer ner: "Om du kan diska upp din frukostdisk, så slipper vi ett sånt där diskberg." och något förnärmad upplyser jag honom om att jag faktiskt alltid diskar min frukostdisk. Ja, grötkastrullen i allafall, det andra brukar jag ju sätta i diskmaskinen. Men nu är alltså även glasen, besticken och tallriken diskad. Och klockan är inte ens åtta. :)

Jag har en spricka i min överläpp som mycket envis vägrar läka. Och jag har fått kravbrev på två böcker som jag trodde jag skulle få låna i en vecka. Ehh.. nehe? jag får gå till biblioteket och prata med dem. Och släpa med böckerna till på köpet. Som om jag inte hade nog saker att släpa på? Nåja, slipper träningsväska idag i alla fall.

Inga kommentarer: