lördag, januari 27, 2007

I can die when I'm done.

12:46

Jag har varit jättekonstruktiv och gjort saker och klockan är inte ens ett. Jag vaknade 10:36 och bestämde mig för att det var dags att gå ut. När jag slänger en blick ser jag att det är strålande solsken utanför fönstret och får en obetvinglig impuls till att ge mig ut på promenad innan frukost. Så jag drog på mig lite kläder och ägnade lite drygt 20 minuter åt att vandra omkring i Lindome och njuta i fulla drag av det underbara skolskenet. När jag kom hem gjorde jag frukost som jag åt i lugn och ro samtidigt som jag läste tidningen.

Efter frukost gick jag resolut upp till datorn - nu skulle här skrivas och skickas CV:s till höger och vänster. Och det har jag faktiskt gjort också. :) Jag har skickat CV till Fysiken, Friskis&Svettis och Sportlife Kållered/City. Sen ändrade jag lite i det inledande brevet och skickade iväg lite fler CV:n till Wettergrens i Kållered och i Nordstan. Jag känner mig duktig, oh yeah. Jag hoppas bara att det lönar sig också.

Strax ska jag gör handlingslista och bege mig till affären. Och sms:a min enda sanna kärlek här i livet. Jag har inte träffat henne ordentligt på alldeles för länge.

Inga kommentarer: