måndag, januari 15, 2007

Hemma. Hemma. Hemma.

21:03

Efter att ha suttit på tåg från klockan 23 söndag kväll till klockan 19:30 måndag kväll - 20 timmar tåg, jag spyr på allt vad tågresor och SJ heter. Inte för att jag kan anklaga SJ för att det blir orkanvindar och de måste ställa in tåg och det blir förseningar osv., men det känns lagom opersonligt och jag kan avreagera mig lite. Så slipper någon stackars tågvärd ta emot skit från mig. Det får de nog av ändå.

Ja, som sagt. Jag är hemma, efter en vecka i Åre med mina två babes och 5 andra folk. Jag orkar inte skriva så mycket, för jag är vansinnigt trött. Och jag luktar svett. Och jag är trött. Och jag avskyr tåg. Jag har haft kul i alla fall, för att underdriva. :)

Nu ska jag duscha en snabbis och sedan krypa ner i min säng. Ohh, jag måste skriva det en gång till. Min säng. :) Jag har kramats med mamma och pappa och fått godnattpussar&kramar. Det har jag längtat efter.

Inga kommentarer: