tisdag, januari 16, 2007

Vardag all over again.

17:25

And so it all starts over again. Imrse vaknade jag tjugo i sju, låg och snoozade i fem minuter och sen upp, frukost, packa mat och påklädning. Iväg så jag hann med 07:53-pendeln (som var försenad - allt är precis som vanligt. >.< ) och eftersom jag blivit uppskrämd av allt de skrivit i tidningarna om kontrollanter som är mer frekventa än vanligt så stämplade jag, för ovanlighetens skull. Struntade i spårvagnen och knallade den lilla biten till B-huset där jag träffade Mikki, Anna och Mano. Vi har pluggat skallen av oss från klockan nio till fyra ungefär, med avbrott för lite kaffe och lunch vid elva-tolv. Kära nån, jag känner mig mörbultad i huvudet. Det värsta är att jag inte känner mig ett dugg säker heller - om det är någon tenta som jag skulle kunna gråta över så är det den här. Det är så mycket och så mycket som är likt det andra och jag måste bara t r y c k a fast allt nu på studs. Huu.

Jag blev motvilligt övertalad att inte träna ikväll, jag har ont i halsen och hostar och jaja, jag vet att jag inte borde träna då. Men jag är så suuugen. Men jag ska inte. Jesper kommer bli arg och skrika på mig, Anna&Mikki hotade med att bli arga också och jag kommer säkert bli sjuk. Så okej, jag ska inte! Men jag ska ner och kika i alla fall. Måste höra vad som hände på mötet igår också.

Jag har varit duktig, fått tag i kontaktpersoner till Posten, mejlat massa bokhandlar och lite gym och frågat om sommarjobb. Jag måste skaffa sommarjobb. Om någon har ett ledigt eller vet vart jag kan vända mig så tas det tacksamt emot. Jag gör gladeligen i princip vadsomhelst, annars blir jag pank hela sommaren och nejtack, jag har massa som jag vill göra. Åka till London med bror till exempel, och roadtrip med Gabby&Louice och Roskilde/Hultsfred.

Nu ska jag ner och läsa lite mer, och äta. Och krama stor bror. Har jag inte gjort än. :)

1 kommentar:

Julia sa...

Jag är oxå extremt sugen på att fara till hultsfred eller roskilde i år. Det hade varit faboulos.