torsdag, december 14, 2006

Regntungar skyar - jag är väl dagens solsken då.

09:33

Det tog mig lite tid att somna igår, men somna gjorde jag, invirad i ett stort fluffigt täcke. Vaknade någon gång mitt i natten och var alldeles svettig i nacken, drog ner täcket lite om somnade igen. Nu har jag ätit frukost i lugn och ro, kramar farmor&farfar och lite stillsamt packat ihop mig. Jag tror jag ska sova över här ikväll också - det är så skönt att slippa stressa järnet på morgonen för att hinna till skolan.

Himmelen ser olycksbådande regntung ut och bror&pappa har inte kommit än, så jag har inte fått några kramar av dem. Missberäkning, jag trodde de skulle vara här vid åtta och hoppa på mig bara för att retas. Oh well, de får en ny chans imorgon. :P

Nu ska jag ta mig ner till Kaserntorget och gymma och sen iväg till skolan, äta lunch och plugga. Lång dag idag också, men jag har kaffe i termosen och trevligt sällskap under lektionerna. Mikki och jag ska skolka så vi får veckoliga dos av funk idag igen. ^^

Inga kommentarer: