lördag, december 09, 2006

Om vi förlorar varandra här i vimmlet, så minns att jag står bakom dig.

23:59

Jag har kollat på "Harry Potter och de Vises sten" och gråtit i slutet som vanligt. Jag tvivlar på att det finns någon film som jag inte gråter i slutet på. Jo, skräckfilmer. Då brukar jag vara för rädd för att gråta. Har varit det hittills i alla fall.

Emil ringde mig förut och vi pratade bort en stund. Annars har min kväll varit rätt pointless sen jag kom hem. Lite MSN, läst lite bloggar och lagt upp lite bilder på bilddagboken. ja, och så filmen på TV då. Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig, läsa en stund och sen sova. Boken jag läser nu är nummer tre i en trilogi som heter "Paksenarrion - fårahedens dotter". Det är riktigt tjocka tegelstenar till böcker med en 300-400 sidor i varje. Jag har läst igenom hela serien minst 7 gånger, böckerna separat 5-6 gånger och jag älskar dem. Vet precis vad som kommer hända, men riktigt bra böcker läser jag minst 2-3 gånger, bara för att få återuppleva magin i dem igen. Apropå riktigt bra böcker ska jag försöka hitta "Da Vinci-koden" på biblioteket som pocketbok och ta med mig till Kenya. Eller om någon vill låna den till mig går också bra. Snälla? (fjäsk. :))

Jag är fortfarande mätt, men det riktigt äckelmätta har gått över, tack och lov.
Godnatt. :)

Inga kommentarer: