onsdag, december 06, 2006

och andas dina lugna andetag.

08:01

Min bror var och kramade mig nyss, han tyckte jag skulle sympatisera med honom eftersom han är tvungen att åka iväg till sjukhuset och ta prover på fastande mage. Detta på grund av att han har känt sig hängig, jämt trött och så vidare, så farmor har bokat in honom för en hälsokontroll. Jag säger att det är inget fel killen - om han sov ordentligt på nätterna, åt vettig mat och rörde på sig lite mer skulle han må mycket bättre. Men, men, det är ju bara min åsikt. :)

Idag ska jag gå i skolan till kvart i åtta igen. Jag tror jag kommer åka hem på stört och däcka sen, ungefär som jag gjorde förra torsdagen. Och egentligen börjar jag inte förrän klockan 12 (med biokemi, hittills väldigt roligt.:)) men tanken att jag skulle gå och träna vid nio på kvällen, efter 7 timmar skoldag/kväll är ganska skrattretande när jag vet hur trött jag blev förra veckan. (dessutom har jag redan en toksen träning i veckan, jag nöjer mig med den.) Så jag tränar nu innan istället. Det lär ju inte vara så mycket folk på gymmet i alla fall. :)

Man kan inte köpa lycka för pengar sägs det, men de löser onekligen en hel del problem. Suck.

Inga kommentarer: