onsdag, december 13, 2006

Missat tåg.

11:02

Jag missade tåget jag tänkte ta och kommer komma försent till föreläsningen. Crappy. Jag har i alla fall hunnit med att leta fram yogamusiken på datorn, yoga, äta frukost, laga lunch och packa (förhoppningsvis har jag fått med) alla grejer som jag ska ha imorgon. Jag tänker nämligen sova över hos framor&farfar ikväll, för jag orkar inte med det tar en timme till skolan och ännu längre tid hem. Nej. Speciellt inte ikväll när jag går i skolan till kvart i åtta. Så jag sover över där istället. Farmor&farfar får träffa sit barnbarn, jag får någonstans att sova och slipper gå upp en timme innan vanlig tid jag ska till skolan. Alla nöjda. :)

Jag missar min handbollsträning ikväll, för att den ligger mellan 17-19. Suuck. :(

Nu ska jag gå ner och börja packa ihop mig så jag inte missar nästa tåg också.

Inga kommentarer: