måndag, november 13, 2006

You can't hurry love.

08:03

Ungefär en kvart efter att jag postat mitt inlägg igår låg jag avklädd och nerbäddad i min säng med en bok framför näsan och tänkte spendera kvällen med att läsa lite. Jag läste lite. Betoning på "lite", några sidor var allt jag hann innan jag la boken på gaberoben, vände på mig och somnade. Klockan var väl tio? ungefär. Länge sen jag somnade så tidigt. Men skönt. :) Idag känner jag mig riktigt utvilad, även om det var liiite motigt att masa sig upp från den varma sängen. Rörmokaren Janne ska komma och äntligenäntligen fixa golvvärmen i köket på tisdag Me been longing for it long time. Varmt under tassarna på morgonen. Jaa. :)

Fortfarande lite oroligkänsla i magen när jag tänker på Lina. Försöker skjuta undan det så gott det går, hon lär ju inte bli bättre av att jag går och oroar mig. Positiv, kom igen nu. Lina klarar sig alltid.

Planerat idag - fysiologi i tre timmar och sedan träning. Och laga mat. Jag ska försöka mig på linssoppa med grönsaksmuffins, dock inte till mina bröder som jag med rätta misstänker inte ens skulle våga titta på den maten. De ska få kyckling med couscous och sambal istället. Oh, vilken snäll syster jag är som inte tvingar på mina bröder nyttig mat. ^^

Inga kommentarer: