onsdag, november 15, 2006

What to do when all words already been used?

07:59

Idag kommer gå i ett svep. Gjorde inte min förra onsdag det också? (det ser inte ni, men jag skrev "torsdag" innan jag såg vad jag gjorde och ändrade. Bra min tidsuppfattning inte är..) Skola tills kvart i fyra, hämta biljetter, hitta en mataffär att handla saker i, iväg till Fysiken, träna styrka med Bus, direkt ett pass funk på det och sen ska vi se om jag överhuvudtaget orkar ta mig hem. :P

Jag skrev inte något specifikt om träningen igår, men jag gjorde mål. En massa mål. Vilket i och för sig inte är så konstigt eftersom jag är linje och har det ganska enkelt jämfört med andra spelare när jag väl får bollen, men gårdagens övning gick ut på att skjuta från V9, över två spelare. Och första gången blev det mål, och jag tänkte "Shit, vilken lyckträff!", för jag brukar inte göra mål från 9 meter. Men nästa gång blev det mål, och mål, och mål.. Typ varje gång. Och allt jag gjorde var att tänka "Upp med armen, upp med armen!" Var det så enkelt? Varför har jag inte kommit på det tidigare? Det som kändes bäst var öndå att dtew inte kändes som om jag anträngde mig alls. Pass, tre steg, hopp, svisch, mål. Wow. :O

Jag har lagat mat nu på morgonen, annars hade jag dött av svält på eftermiddagen, och det vill vi inte. Eller jag vill inte i varje fall. Jag ska gå till tåget om sju minuter, och har fortfarande de varma myskläderna som jag tar på mig varje morgon för att inte frysa på mig. Äh, det kommer inte ta lång stund att byta om, jag vet vad jag ska ha på mig. Tror jag. :P

Inga kommentarer: