onsdag, november 15, 2006

Du är min vän, och stormarna i vår blir våra bröder.

21:29

Jag är way past förbi stadiet av vanlig trötthet som jag brukar ha uppnått vid den här tiden på kvällen. Jag har gått i skolan hela dagen (från nio till kvart i fyra) + hämtat biljetter och sen promenerade jag på måfå upp till Prinsgatan för att jag trodde mig minnas att det fanns ett Hemköp där där jag skulle handla lite saker. Jag mindes rätt, handlade och tog en spårvagn tillbaka till Grönsakstorget, där jag bytta till en buss och åkte till Pilbågsgatan. Väl där knallade jag till Fysiken och väntade och pluggade och sen mötte jag Linda och vi stryketränade i en timme ungefär, och sen begav jag mig in på ett sjukt mycket jobbigare funkpass än vanligt. Salen på Gigbraltargatan är nästan tre gånger så stor som den som finns på Kaserntorget, så det är så mycket mer plats att röra sig på --> man får mer tillfälle att göra av med mer energi. Den lilla som jag hade kvar efter att ha gymmat vill säga. :P När jag hade bytt om efter funken och stod och väntade på bussen hem mådde jag illa, så trött var jag. Sen satte jag i mig mat och det kändes lite bättre.

Nu är jag hemma och har ätit lite mer. Jag ska duscha, borsta tänder och sen däcka.
Förlåt för ett tråkigt inlägg ikväll, men jag orkar verkligen.

Inga kommentarer: